Suport a la Docència

Pàgina inicial > Suport a la Docència >
Noticies de suport a la Docència Imatge de diagramació

16-11-11 13:10

Rebost de dades: una eina per a l'elaboració d'enquestes

El Rebost de dades és una eina web adreçada als col.lectius PDI i PAS de la Universitat de Barcelona (UB) que té per objectiu recollir les dades d'una enquesta o formulari.

El Rebost serà útil per aquelles persones que poden fer formularis per realitzar enquestes als seus alumnes/usuaris però no disposen d'un programa que reculli les respostes o d'un espai de base de dades on recollir-les.

L'usuari del Rebost ha de configurar una sèrie de paràmetres que permeten configurar les característiques de l'enquesta que ha dissenyat. L'aplicació consta d'un seguit de utilitats per realitzar-ho.

Aquesta eina està només a disposició dels col.lectius PDI i PAS de la UB i això implica que per entrar a la part de configuració, s'ha d'introduir el codi i la contrasenya de l'Espai Personal.

Trobareu més informació a  l'Ajuda de l'aplicació.

Podeu accedir a l'eina Rebost de dades des del Web del CRAI > Suport a la Docència > Serveis > Suport en l'ús d'eines docents > Rebost de dades > Aplicació Rebost de dades.

Servei d'alerta

Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació