Pàgina inicial > Serveis  > Zona Wi-Fi i xarxa Eduroam >
Zona Wi-Fi i xarxa Eduroam Imatge de diagramació

Zona Wi-Fi    |     Xarxa sens fils Eduroam

Zona Wi-Fi

La Universitat, a través del servei d'accés sense fils (WifiUB), ofereix connexió a internet i a la xarxa de la UB sense haver de disposar d'una connexió fixa a la xarxa, a la totalitat de membres de la comunitat universitària.

Es planteja com un sistema complementari a la xarxa informàtica cablejada en funcionament i s'orienta, de forma principal, a la 'navegació Web' per a connexions temporals.

Aquesta connexió permet un accés complet a tots els recursos d'informació de les biblioteques.

Biblioteques amb zona Wi-Fi:

Per utilitzar aquest servei cal:

Per a més informació: wifi.ub.edu

Xarxa sense fils Eduroam

La Universitat de Barcelona és un participant de ple dret en el projecte Eduroam (EDUcation ROAMing) del qual se'n poden beneficiar des d'ara tots els seus membres, així com els de les altres entitats adherides.

Aquest projecte promou un espai únic de mobilitat que consisteix en que un ampli grup d'organitzacions, sobre la base d'una política d'ús i una sèrie de requeriments tecnològics i funcionals, permeten que els seus usuaris puguin desplaçar-se entre elles, disposant en tot moment de serveis mòbils que puguin necessitar.

L'objectiu últim del projecte és que aquests usuaris en arribar a una altra organització disposin, de la manera més transparent possible, d'un entorn de treball virtual amb connexió a Internet, accés a serveis i recursos de la seva organització d'origen, així com accés a serveis i recursos de l'organització que en aquest moment els acull.

Consulteu tota la informació per connectar-vos a la xarxa sense fils Eduroam
El personal de la UB de visita en altres institucions pot consultar els  requeriments per connectar amb eduroam ES a: Eduroam per a usuaris itinerants.
Els membres de les altres institucions d'eduroam ES de visita a la UB trobaran les instruccions per connectar a: Eduroam per a visitants a la UB.

La connexió es pot fer des de les àrees de la UB amb cobertura Wi-Fi, entre les quals hi ha totes les biblioteques del CRAI. Consulteu el llistat de les àrees d'accés

Altres espais i equipaments

Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació