Pàgina inicial > Serveis  > Oficina de Difusió del Coneixement >
Notícies de l'Oficina de Difusió del Coneixement Imatge de diagramació

05-03-12 14:05

Setmana de l'educació en obert

A partir d'avui dilluns 5 de març i durant tota aquesta setmana se celebra per primer cop la Setmana de l'educació en obert . Aquesta celebració està coordinada per l'OpenCourseWare Consortium, i segueix el model de la Setmana de l'Accés Obert. Durant aquesta setmana s'han organitzat xerrades, demostracions, tallers i altres esdeveniments a diversos llocs. Des del web principal de la setmana s'oferiran recursos per al professorat i l'alumnat per tal de sensibilitzar la comunitat educativa de la importància de compartir. Des de l'Oficina de Difusió del Coneixement us convidem a participar en aquesta setmana dipositant els vostres materials al repositori institucional o a compartir els vostres cursos mitjançant el portal OCW de la Universitat de Barcelona.

Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació Imatge de diagramació