16-10-13 16:01

Setmana de l'Accés Obert 2013 a la Universitat de Barcelona

L'esdeveniment, previst en l'àmbit internacional per als dies 21-27 d'aquest mes d'octubre, inclou dues sessions organitzades pel CRAI de la UB, per difondre l'accés obert entre la comunitat universitària i la societat en general.

El primer acte està organitzat conjuntament amb l'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS):

• Dimarts 22 d'octubre a les 15 h, a l'auditori de l'IDIBAPS, l'Ignasi Labastida, cap de l'Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI de la Universitat de Barcelona impartirà la conferència Recerca en obert: Mites, incerteses i realitats.

El segon acte està principalment adreçat als editors de revistes científiques però és obert a tothom:

Acte seguit s'obrira un debat amb altres editor i amb Ignasi Labastida, responsable de l'Oficina de Difusió del Coneixement, com a moderador.

D'altra banda, el CRAI Biblioteca de Farmàcia ha elaborat una selecció de llocs web per localitzar documents i materials (llibres, revistes, multimèdia, materials docents, tesis, etc.) en accés obert o accés públic.

Trobareu el document en aquest enllaç i també al Dipòsit Digital de la UB >  Institucional >   Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI-UB) Institucional >   Coneixement Obert - Traduccions i documents (CRAI).